tiistai 10. joulukuuta 2013

Moikka.. Sori en oo jaksanut kirjotaa vähän aikaan tänne kun mun on pitänyt lukee kokeisiin, mutta laitan nyt Kuvia Timistä. Oon ollut timin kanssa joka päivä nyt ulkona ainakin 1 tunnin verran. Timillä on olemassa nykyään sellanen pienten koirien paita mitä oon käytänyt kun oon ollut ulkona. Paidan ostin Lemmikkimessuilta kun olin timin kanssa sielä. Timi Sijoittu Pet luokas 5: neksi avoimista uroksista voin Laitan näytelyistäkin kuvia Tänne. Tää oli eka näytelly missä me oltiin joten aijon jatkossakin viedä timiä näytelyihin..



                                                               Kävin kylvyssä Yäk





 Laitan tähän nyt Timin häkin esitelyn


Tehtiin iskän kanssa tollanen Puinen mökki
Missä tykään makoilla ja katsoa maisemia
vessa laatikkoni ja heiniä
Minä Syömässä herkku ruokaa
Leiki nyt sitten kissan lelulla
 Timi saa juosta koko mun huoneessa niinkun haluaa
 Timi ei pääse karkuun kun oven edessä on tollanen portti


Pihalla
Takapihalla 
                                              Sain vk: tatuoinnin

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti